Swatch - Scuba Libre
- Prispeval Julij
- Ponedeljek, 22 Julij 2013 16:14
V 70. letih minulega stoletja so japonski proizvajalci ur Citizen, Seiko in Casio začeli množično izdelovati cenovno ugodne digitalne zapestne ure in s tem povzročili resno krizo v švicarski urarski industriji. Švicarji kljub temu niso obupali. Nicolas G. Hayek je kot odgovor na poplavo poceni kvarčnih ur iz dežele vzhajajočega sonca leta 1983 ustanovil trendovsko urarsko znamko Swatch. Pokojni Hayek, ki se ga spomnimo kot izvršnega šefa skupine SWATCH, je število sestavnih delov potrebnih za izdelavo ure zmanjšal na samo 51 (japonske so jih takrat imele 151). Trgu je tako ponudil zapestne ure, ki so bile cenovno konkurenčne, saj jih je bilo možno kupiti že za slabih 40 €. Hkrati so bile oblikovane tako, da so lahko služile tudi kot modni dodatek, zato so postale zelo zaželene in priljubljene pri mladini.
Ure Swatch so zaradi svojih lastnosti kot nalašč primerne za poletni čas in dinamično preživljanje prostega časa ter posebej namenjene tistim, ki ne želijo zapraviti preveč denarja za zapestno uro. Takšna je tudi nova linija devetih potapljaških ur Scuba Libre, ki jo je za letošnje poletje pred kratkim predstavil Swatch. Ure imajo kvarčni mehanizem in so vodotesne do 200 m. Številčnice in kazalci so kontrastnih barv in zato omogočajo odlično vidljivost pri potapljanju. Opremljene so z enosmerno vrtljivo luneto in s silikonskim pasom. Na voljo so v devetih različnih barvnih kombinacijah za zelo sprejemljivo ceno - 70 €.
Danes je skupina SWATCH (izpeljanka besed Swiss Watch) ena največjih in najbolj uspešnih urarskih združenj, katere članice so naslednje blagovne znamke: Breguet, Harry Winston, Blancpain, Glashütte Original, Jaquet Droz, Léon Hatot, Omega, Tiffany & Co., Longines, Rado, Union Glashütte, Tissot, Calvin Klein watches + jewelry, Balmain, Certina, Mido, Hamilton, Swatch, Flik Flak, Endura in Tourbillon.
Vir: swatch.com