minutka.si

Članki

Patek Philippe prodan za rekordnih 2,25 milijona dolarjev

petek.philippe.christies.jpg

Iz New Yorka je prišla vest, da je bila preko spletne avkcijske hiše Christie’s za 2,25 milijona ameriških dolarjev prodana žepna ura Patek Philippe - Grand Complication. Omenjeni znesek je najvišji izkupiček za uro Patek Philippe Grand Complication dosežen preko spleta doslej. Pričujoča ura Patek Philippe Grand Complication ref. 97912 je minutna repeticija z večnim koledarjem, 'split-seconds' kronografom, miniaturnim gongom in luninimi menami. Izdelana je bila leta 1898 in je iz 18K zlata.

Panerai se usmerja v drobno prodajo

Panerai.Boutique.22.jpgNobena skrivnost ni, da je Azija s svojim gospodarskim razcvetom in v času ekonomske krize v razvitem svetu postala izjemno zanimiv trg za prestižne izdelke. Mnogi proizvajalci, med njimi tudi Officine Panerai, zato svojo poslovno pozornost na različne načine usmerjajo prav tja.

Manufaktura Panerai, na katero je imela v preteklosti pomemben vpliv italijanska mornarica, je zato odprla svoj tretji butik v Hong Kongu in 49. po vrsti v svetu. S povsem novim pristopom v teh prodajalnah ponujajo štiri linije svojih ur, in sicer: Historic, Contemporary, Specialties in Special Editions. Z njimi želijo izpolniti pričakovanja kupcev prestižnih ur, zbirateljev in svojih fenov.

Oglaševanje v urarski industriji

Rolex.Datejust.jpgTudi oglaševanje je eden od pokazateljev stanja na trgu za določeno panogo.

Internetni portal Kantar Media je opravil zanimivo raziskavo oglaševanja urarskih firm v ZDA. Po katastrofalnem letu 2009 se stanje na tem področju izboljšuje. Za oglaševanje so urarske znamke v letu 2011 potrošile za 16% več, skupaj 365,8 milijona dolarjev, kar je po mnenju analitičnega portala eden od kazalcev, da se urarski trg ponovno prebuja.

Seiko Spring drive

Seiko.SD.watch.jpgRevolucionaren mehanizem, ki ga je razvil Seiko za 21. stoletje, je posrečena kombinacija mehanike in elektronike.

Gre za avtomatski mehanski mehanizem, kjer je zaskočni mehanizem nadomestila magnetna tuljava. Ideja o mehanizmu spring drive je nastala l. 1977. Prvi prototip je bil narejen leta 1982, drugi pa šele leta 1993. Seiko je javnost o tej tehnologiji seznanil leta 1997, leto kasneje pa je spring drive predstavil na sejmu v Baslu. Mehanizem, ki je bil zrel za produkcijo, je bil dokončno nared leta 2004. Njegov razvoj je bil dolgotrajen in zahteven proces, saj je od ideje do končnega izdelka minilo kar 27 let.

Bitje ur Angelin v Baslu in Los Angelesu

ArtBasel.2012.jpgPotem, ko je nizozemski galerist Carlous Stoop aprila v svoj izbor za nastop svoje galerije v okviru ArtBasel 2012 v švicarskem Baslu izbral Evropo, Vesno, Vido in Ito iz družine Angeline clocks, je britanski Saachi gallery v avgustu priznane svetovne kuratorje pozval k izboru najvplivnejših del sodobne umetnosti, kjer je Catherine Taft, kritičarka in kuratorka losangeleskega Getty Research Institute, v svoj izbor uvrstila uro Justicijo.

TAG Heuer gre po svoje

TAG.Heuer.Caliber.1887.1.jpgPo odločitvi urarskega giganta Swatch group, da prekine dobavo ETA mehanizmov vsem kupcem izven svoje skupine, so se urarji morali znajti vsak po svoje. Nekateri so se obrnili k proizvajalcem klonov preizkušenih mehanizmov, kot so na primer Sellita, Soprod in Technotime, drugi so bili prisiljeni investirati v razvoj lastnih kalibrov.

Po pričakovanju je takšno odločitev sprejel tudi TAG Heuer, saj si z močnim finančnim zaledjem razvoj svojih mehanizmov z lahkoto tudi privošči. Novica, da se TAG Heuer v popolnosti umika od oskrbe s proizvodi skupine Swatch, je morda celo nekoliko pozna, v vsakem primeru pa je to odlična naložba v prestiž te znamke.

Odlični poslovni rezultati skupine LVMH

LVMH.2012.jpgFrancoska multinacionalka LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) je v prvem fiskalnem kvartalu letos zabeležila 25 % rast. V primerjavi z enakim obdobjem lani so predvsem na račun Azije in ZDA pa tudi EU poslovne rezultate izboljšali za 11 %.

Poslovna skupina ur in nakita je dosegla 17 % rast, pri izračunu pa ni zajeta blagovna znamka Bulgari, ki jo je LVMH pod svoje okrilje pridobil marca 2011. Rast prodaje za to znamko je bila namreč izjemna, in sicer kar 141 %.

Internet in visoko urarstvo

ww_report_4.jpgSpletna stran worldwatchreport.com že od leta 2004 na zanimiv način proučuje in spremlja trende visokega urarstva na internetu. Ugotavljajo jih s statistično analizo več sto milijonov ključnih besed povezanih z urarstvom, s katerimi uporabniki interneta preko največjih svetovnih iskalnikov iščejo informacije o urah in o internetnih prodajalnah z urami.

Letno poročilo 'The World Watch Report' je v sedmih letih postalo pomemben in verodostojen vir informacij za vse tiste, ki potrebujejo različne podatke o dogajanju na svetovni internetni urarski sceni. Ugotavljajo se kazalniki, kot so: priljubljenost posameznih znamk in modelov, podatki o ambasadorjih, iskalne navade potencialnih kupcev (iskanje cen, distribucija, ure iz druge roke) in podobno, v analizo pa je zajetih 25 najpomembnejših svetovnih urarskih znamk.

Urarska industrija lovi rekorde

SWI.2011_1.jpg
Švicarska industrija zapestnih ur je lani zabeležila 22,1% porast izvoza glede na leto 2009 in se tako približala številkam iz rekordnega leta 2008. Največ zapestnih ur so Švicarji leta 2010 prodali v Aziji (44,2%).

Po rasti prodaje daleč izstopa Kitajska s kar 57%. V državah Evropskega združenja za prosto trgovino (EFTA - Islandija, Liechtenstein, Norveška in Švica) so številke nekoliko zmernejše, in sicer 12%, prodaja v Nemčiji pa je v primerjavi z letom 2008 nazadovala za 3,2%.

Urarska industrija beleži 20 % rast

stat.1_62010.jpgV prvem polletju letošnjega leta je izvoz švicarskih zapestnih ur po podatkih Federation of the Swiss Watch Industry FH in po negativnem trendu v lanskem letu v porastu v povprečju za 20 odstotkov. Trend je primerljiv z letom 2007. 

Delež prodanih ur v cenovnem razredu do 150 € (izvozna cena) je porasel za 17 odstotkov, ostali cenovni razredi beležijo najmanj 20-odstotni trend rasti.

Daleč največ prometa z urami Švicarji še vedno ustvarijo v Hong Kongu, sledijo Združene države Amerike, Francija in Kitajska. V Evropi je prodaja zmerna, najvišja je v Franciji, sledita pa Italija in Velika Britanija.

Negativen trend v EU beleži Nemčija, najvišji pa pripada Kitajski s kar 90-odstotno rastjo.

Vir: fhs.ch

Pod valjar 7000 ur Rolex

rolex_valjar_1.jpgAmeriške oblasti so v Philadelphiji ukazale uničiti 7000 zaseženih ponarejenih ur Rolex. Ure so uničili tako, da je preko njih 10-krat zapeljal valjar.

Ponarejene ure so zasegli preprodajalcu, ki bo za svoje početje kaznovan s šestimi leti zapora, poleg zaporne kazni pa bo moral podjetju Rolex plačati tudi preko 2,2 milijona dolarjev odškodnine.

Na njegovem domu so našli 24.000 ponarejenih ur ter dele, s katerimi bi lahko sestavil še milijon ponaredkov. Akcijo je ameriška zvezna policija izvedla skladno z zakonom o zaščiti intelektualnih pravic.

Švicarji imajo še strožje zakone. Eden od njih carinikom omogoča, da preverijo istovetnost ur, ki jih s seboj nosijo potniki pri prehodu meje. Medijsko kampanjo proti ponarejevalcem vodijo z agresivnim sloganom: »Fake watches are for fake people«. Vse zasežene ponaredke čaka podobna usoda.

Vir: wtop.com

TAG Heuer in koncept PENDULUM

TAG.Pendulum.2.jpgNa sejmu Baselworld 2010 je TAG Heuer po mnenju mnogih predstavil najpomembnejšo novost - 'Pendulum Koncept Watch', prvo mehansko uro, ki deluje brez spirale.

Namen spirale je, da nemirki zagotavlja energijo za enakomerno gibanje. Spirala je izdelana iz posebne zlitine, je zelo tanka in elastična. Zaradi svojih fizičnih lastnosti ima nekatere pomanjkljivosti, ki vplivajo na točnost in enakomernost delovanja urnega mehanizma. Te lastnosti so: masa, na katero vpliva sila težnosti, material, iz katerega je izdelana spirala in je občutljiv na temperaturne spremembe, ter razlika med geometrijskim centrom in centrom težnosti. Vse te pomanjkljivosti so bile s časom precej izboljšane, a nikoli povsem odpravljene.

minutka.si minutka.si minutka.si